^
Doede Jaarsma
Bijeenkomst co-creatie tijdens Provada
Partner Amsterdam Woont
Online wijn kopen bij Casa Del Vino Amsterdam
Succesvolle verkoopcampagne voor nieuwbouwproct Park Wimbledon
Hogekwartier
Studio BG
Meld je aan voor onze social media workshop op 15 mei
Winnaar Amsterdamse Communicatie Award met campagne Vrienden van AT5
Gebiedsmarketing: Blijburg gaf IJburg een enorme boost
Herpositionering van en marketing PR voor DSA-Vision
Gebiedscommunicatie Waterlandpleinbuurt
Beleef Oostpoort, gebiedscommunicatie van het nieuwe centrum van Oost Amsterdam
Corporate films als communicatiemiddel
Kristal projectontwikkeling, een jonge organisatie in de markt zetten
MBO - Van Dams College
Workshop: introductie online adverteren
V

Contact

Tel:       06 46 132 142

Mail:    Doede          mail@doedejaarsma.nl
              Rick             rick@doedejaarsma.nl

 

Of vul dit formulier in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op!
Fill in this form and I will contact you asap!

Security image. You must enable images to submit entry Vul in wat u ziet:
(Gevoelig voor hoofd en klein letters)
Your emailaddress will not be abused

Winnaar Amsterdamse Communicatie Award met campagne Vrienden van AT5

Met de publiekscampagne Vrienden van AT5 won Doede Jaarsma communicatie de Welcom Amsterdamse Communicatie Award. Samen met Thijs Box van Plan B commucatie hebben we in 2011 geholpen AT5 te laten voortbestaan. Zonder budget hebben we 26.500 vrienden verzameld voor de Amsterdamse stadszender.

Double X heeft dit nummer gemaakt als vrijwillige bijdrage aan de campagne!

Juryrapport over de 'Vrienden van AT5'

Samen met Thijs Box kwam Doede Jaarsma tijdens een netwerkborrel van Welcom op het idee om de lokale omroep AT5 een hart onder de riem te steken. AT5 werd al decennialang in haar voortbestaan bedreigd, maar niet eerder zwaaide het Zwaard van Damocles zo laag over de hoofden van de omroep en haar medewerkers.

Via een  uitgekiende en vooral heel sympathieke campagne werden in korte tijd ruim 25.000 Amsterdammers officieel vriend van AT5. Door inzet van rappers en veel BN`ers in video’s en interviews op de radio, televisie, internet en gedrukte media, werd aandacht gevraagd en gevonden voor de penibele situatie van AT5. “Een particulier initiatief ontstaan tijdens een bijeenkomst van Welcom, heeft er mede voor gezorgd dat AT5 nog meer draagvlak verkreeg in de stad. Daarom verdient de organisatie van Vrienden van AT5 de allereerste Welcom Amsterdamse Communicatie Award”, aldus Welcom-voorzitter Ronald Heister.

Prijs opgedragen aan alle vrijwilligers
Voor de campagne werd samengewerkt met tal van bedrijven, artiesten en vrijwilligers die de zender wilden steunen. Zo kon een campagne voor en door Amsterdammers worden gerealiseerd zonder budget. Daniela Cohen, Greenlight Solutions, Vandejong, I AMedia, Misteli communicatie, myMollseye, Panama, e.v.a. Thijs Box en Doede dragen de prijs op aan alle vrijwilligers die de campagne tot een succes hebben gemaakt!


www.vriendenvanat5.nl
facebook.com/vriendenvanat5

Contact
Doede Jaarsma communicatie
Lauriergracht 54
1016 RL Amsterdam

> 06 46 132 142
> mail@doedejaarsma.nl

K.v.K 34306494


LinkedIn Twitter Facebook